loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 28 یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

نیمکت فلزی پارکی

صادرات نیمکت فلزی

صادرات نیمکت فلزی توسط مجموعه شهر ایده ال صورت می گیرد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه نیمکت فلزی فعالیت می کند. مجموعه شهر ایده ال علاوه بر فروش در بازارهای داخلی این محصول را به سایر کشورهای همسایه نظیر عراق صادر می کند. شما مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه سفارش محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

نیمکت فلزی

نیمکت فلزی یکی از انواع نیمکت پارکی است که با هدف نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و... طراحی و تولید می شود. این نیمکت ها بدنه ای تمام فلز دارند که در برابر عوامل محیطی مختلف مقاوم می باشد. نیمکت فلزی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، پیاده روها، پارک ها، بوستان ها، فضای سبز و... مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت فلزی قابل رنگ آمیزی است. رنگ این نیمکت ها باید متناسب با سایر اجزای مبلمان شهری انتخاب شود تا علاوه بر کارایی در زیباسازی چهره شهر نیز موثر واقع شود. 

شهر ایده ال بازدید : 36 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

قیمت انواع پایه چراغ خیابانی

قیمت انواع پایه چراغ خیابانی با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از جمله ارتفاع، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش، تعداد سفارش و... تعیین می شود. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع پایه چراغ خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه پایه چراغ خیابانی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند.

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در جهت نور پردازی و روشنایی خیابان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، بلوارها، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه ها در ارتفاعات 6 متر، 9 متر و 12 متر قابل تولید می باشند. این پایه چراغ ها بدنه ای تمام فلز از جنس فولاد ST37 دارند که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه پایه چراغ در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند. پایه چراغ های خیابانی ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت اصلی آنها در براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور و یا چراغ لاک پشتی آن است. 

شهر ایده ال بازدید : 33 سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

لیست قیمت پایه چراغ

لیست قیمت پایه چراغ برای راحتی شما مشتریان عزیز توسط مجموعه شهر ایده ال فرآهم شده است. قیمت پایه چراغ به پارامترهای زیادی همچون ارتفاع، نوع پوشش، وزن سازه، قطر ورقه، نوع طراحی، قیمت فوندانسیون، تعداد سفارش و...  بستگی دارد. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع پایه چراغ فعالیت می کند این مجموعه پایه چراغ را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند.

پایه چراغ 

پایه چراغ یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که به منظور نورپردازی و روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ علاوه بر روشنایی نقش مهمی در زیباسازی فضای شهری ایفا می کند. پایه چراغ در انواع مختلف تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله خیابان ها، باغ ها، ویلاها، بوستان ها، بزرگراه ها، جاده های درون شهری، معابر اصلی و فرعی و... مورد استفاده قرار می گیرد. 

شهر ایده ال بازدید : 32 یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

برج نوری

ساخت برج نوری

ساخت برج نوری مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود. برج نوری سازه فلزی مرتفع است که به منظور نورپردازی و روشنایی محوطه های وسیع همچون پارک ها، کارخانجات، بیمارستان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، میادین و... مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت برج نوری ابتدا باید اطلاعاتی از جمله ارتفاع برج نوری، میزان باد در منطقه، محل جغرافیایی نصب، بررسی زلزله خیزی منطقه و... جمع آوری شود سپس به بخش طراحی ارائه گردد. ارتفاع برج نوری بین 6 الی 70 متر متغیر می باشد. برج نوری دارای بدنه ای مقاوم از جنس فولاد ST37  می باشد. بدنه این سازه روشنایی به منظور جلوگیری از زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. گالوانیزه گرم نوعی گالوانیزه است که در آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود.

شهر ایده ال بازدید : 30 یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

برج نوری

قیمت برج نوری اردیبهشت 1402

قیمت برج نوری اردیبهشت 1402 به عوامل زیادی همچون ارتفاع، نوع طراحی، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، قیمت فوندانسیون، نوع و تعداد پروژکتور و... بستگی دارد. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع برج نوری فعالیت می کند. این مجموعه برج نوری را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند.

برج نوری اردیبهشت 1402

برج نوری یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات روشنایی است که در جهت نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری با نام دیگری همچون برج روشنایی یا دکل نوری شناخته می شود. این تجهیزات در ارتفاعات مختلفی قابل تولید می باشند اما به طور معمول ارتفاع بین 6 الی 70 متر را برای آن در نظر می گیرند. برج نوری بدنه ای تمام فلز از جنس فولاد ST37  دارد که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه برج نوری در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود.

شهر ایده ال بازدید : 39 یکشنبه 27 فروردین 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

بهترین قیمت نیمکت بتنی

قیمت نیمکت بتنی در بازار متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت با توجه به پارامترهای زیادی از جمله نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت مواد سازنده، کارایی، تعداد سفارش و... ایجاد می شود. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه نیمکت بتنی فعالیت می کند. این مجموعه نیمکت بتنی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضاین گرامی در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. 

شهر ایده ال بازدید : 30 یکشنبه 27 فروردین 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

فروش نیمکت بتنی پارکی

فروش نیمکت بتنی پارکی توسط مجموعه شهر ایده ال صورت می گیرد. نیمکت بتنی پارکی یکی از مهم ترین تجهیزات شهری است که توسط شهرداری ها و نهادهای وابسته به آن در سطح شهر نصب می شود. از نیمکت بتنی در جهت نشستن، استراحت کردن، مطالعه کردن، گپ زدن و... استفاده می شود. این نیمکت ها موجب رفاه و آسایش افراد جامعه می شوند. نیمکت بتنی پارکی علاوه بر راحتی سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر دارد. نیمکت بتنی قابل رنگ آمیزی است. جهت رنگ آمیزی نیمکت بتنی باید از رنگی استفاده شود که بتواند رطوبت را از سطح خود عبور دهد و در سرما و گرما به بتن اجازه انقباض و انبساط دهد. رنگ نیمکت بتنی باید با سایر اجزای مبلمان شهری هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر شود.

شهر ایده ال بازدید : 26 پنجشنبه 24 فروردین 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی چند وجهی

پایه چراغ خیابانی چند وجهی از نمونه پایه چراغ های روشنایی است که در ارتفاع های گوناگون  معمولا ۳ الی ۱۲ متر تولید و عرضه می شود این پایه چراغ ها با تولید در انواع معمولی و دکوراتیو باعث تامین روشنایی خیابان ها و بزرگراه ها شده و در نتیجه حوادث جاده ای و تصادفات را کاهش می‌دهد چرا که با تامین روشنایی سبب دید بهتر رانندگان درشب می شود. این پایه چراغ ها در انواع معمولی به صورت یک طرفه و دوطرفه با روکش گالوانیزه تولید و عرضه می گردد. این مجموعه با تولید و عرضه پایه چراغ خیابانی چند وجهی آماده ارئه خدمات به شما عزیزان  و عقد قرارداد کاری با کلیه ارگان ها دولتی وخصوصی در سراسر ایران می باشد. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع پایه چراغ خیابانی چند وجهی در سراسر ایران از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. 

تولید پایه چراغ خیابانی چند وجهی 

پایه چراغ خیابانی در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد. این پایه چراغ های خیابانی به طور کلی در دو دسته پایه چراغ خیابانی معمولی و پایه چراغ خیابانی دکوراتیو تولید و عرضه می شود . پایه چراغ خیابانی معمولی دارای دو نوع پایه چراغ خیابنی چند وجهی و پایه چراغ خیابانی لوله ای می باشد که از روکش گالوانیزه گرم استفاده کرده و دربرابر اشعه های مضر آفتاب و همچنین بارش باران بسیار مفاوم می باشد. نوع دیگر پایه چراغ خیابانی پایه چراغ دکوراتیو بوده  که دارای ظاهر شکیلی می باشد. این پایه چراغ خیابانی از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای برا پوشش استفاده می نمایند که در برابر تابش آفتاب و سایر عوامل جوی بسیار مقاوم هستند. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع پایه چراغ خیابانی چند وجهی از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شهر ایده ال بازدید : 23 پنجشنبه 24 فروردین 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی جدید

پایه چراغ خیابانی یا پایه چراغ روشنایی مهمترین و الزامی ترین ابزار جهت تامین روشنایی معابر شهری ، اتوبانها ،بزرگراه ها ، میادین و سایر فضاهای باز شهری است که در شرکت شهرایده آل طراحی تولید و اجرا می شود . این محصول معمولا بین 6 الی 12 متر تولید شده که بسته به ارتفاع مورد نظر به صورت 2 تکه یا سه تکه تولید می شوند . تعیین ارتفاع مناسب برای پایه چراغ خیابانی بسته به فضای مورد نظر جهت نورپردازی و لوکس نوری مورد نیاز متغیر است که در این زمینه کارشناسان شرکت می توانند مشاور خوبی برای شما در این زمینه باشند .

انواع پایه چراغ خیابانی جدید

پایه چراغ خیابانی جدید در انواع مدل های ساده و دکوراتیو تولید شده است که می تواند روشنایی فضای باز مورد نظر شما را تامین نماید . استفاده از پایه چراغ های خیابانی سبب می شود فعالیت در شب امکان پذیر باشد زیرا نبود نور در یک فضای باز در تاریکی رعب آور می باشد و ممکن است سبب سرقت و اتفاقات مختلف دیگری گردد . برخی از شرکت های سازنده پایه چراغ های خیابانی را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند ولی شرکت شهرایده آل با تکیه بر سابقه حرفه ای خود و استفاده از متریال ساخت با کیفیت ، اقدام به فروش پایه چراغ های خیابانی و پایه چراغ های پارکی با ارزان ترین قیمت در کل کشور نموده است تا بتواند رضایتمندی مشتریان گرامی را فراهم آورد . 

شهر ایده ال بازدید : 26 سه شنبه 22 فروردین 1402 نظرات (0)

برج نوری

تولید کننده برج روشنایی

برج روشنایی یا برج نوری یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. برج روشنایی نقش مهمی در تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند. برج روشنایی در انواع مختلف تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، کارخانجات، اسکله ها، بنادر، پالایشگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر دارند. برج روشنایی در ارتفاعت بین 6 الی 70 متر قابل تولید می باشد. این سازه نوری بدنه ای تمام فلز دارد که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه برج نوری در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود.

ویژگی برج روشنایی

  • در برابر ضربات و صدمات احتمالی مقاوم می باشد.
  • از دوام و طول عمر زیادی برخوردار است.
  • در مقابل رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.
  • به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد.
  • در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاومت بالایی دارد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 2,678
  • بازدید کلی : 5,075