loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 8 سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری در کرج

برج نوری با نام های دیگری همچون دکل نوری و یا برج روشنایی در بازار به فروش می رسد. این محصول علاوه بر روشنایی نقش مهمی در تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند و موجب کاهش فعالیت های جنایی و غیر قانونی می شود. برج نوری دارای بدنه ای مقاوم از جنس فولادST37  می باشد که به منظور جلوگیری از رطوبت و زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. برج نوری از قطعات مختلفی همچون سیم بکسل، چراغ آلارم، سبد یا هد، پروژکتور یا نورافکن، تابلو برق و... ساخته شده است.

شهر ایده ال بازدید : 7 دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی در اردبیل

پایه چراغ خیابانی یکی از اصلی ترین سازه های شهری است که به منظور روشنایی و نورپردازی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابل تولید در ارتفاعات 6، 9، 12، 15 و 18 متر می باشد. اکثر این پایه چراغ ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت اصلی آنها در براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور یا چراغ لاک پشتی آن است که می تواند به صورت یک طرفه و یا دو طرفه تولید شود. این محصول از لحاظ سطح مقطع به دو دسته لوله ای و چند وجهی تقسیم می شود.

شهر ایده ال بازدید : 5 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گلدان بتنی

گلدان بتنی در کردستان

گلدان بتنی به آن دسته از ظروفی اطلاق می شود که در جهت کاشت انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از دوام و مقامت بالایی در برابر ضربه، مواد شیمیایی، پوسیدگی و... برخوردار است و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود. گلدان بتنی بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، پیاده روها، پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول وزن زیادی دارد بنابراین نمی توان آن را به قصد سرقت حمل و جابه جا کرد.

شهر ایده ال بازدید : 14 دوشنبه 30 بهمن 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

گلدان بتنی چیست و چه کاربردی دارد؟

گلدان بتنی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در جهت کاشت انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این گلدان ها در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و در دراز مدت دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند. گلدان بتنی وزن زیادی دارد به همین دلیل احتمال سرقت در آن پایین می باشد. این گلدان ها در طرح ها و نقش های مختلف تولید می شوند و این امکان را به مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایند.

شهر ایده ال بازدید : 14 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

ست ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی در مازندران

ست ورزشی پارکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که با هدف ورزش همگانی افراد جامعه در مکان هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، پیاده روها و... نصب می شود. این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش وزن، افزایش اعتماد به نفس، تقویت عضلات و... اشاره کرد. ست ورزشی پارکی قابل استفاده برای تمامی افراد در هر رده سنی می باشد. در تولید این محصول از بهترین و با کیفیت ترین متریال و بلبرینگ ها استفاده شده است.

شهر ایده ال بازدید : 13 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

ست ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی در ایلام

ست ورزشی پارکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که با هدف ورزش همگانی افراد جامعه در مکان هایی همچون پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، پیاده روها و... نصب می شود. این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش وزن، افزایش اعتماد به نفس، تقویت عضلات و... اشاره کرد. در تولید ست ورزشی پارکی از بهترین متریال و بلبرینگ ها استفاده شده است. بدنه فلزی این تجهیزات به روش رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده است.

شهر ایده ال بازدید : 13 سه شنبه 17 بهمن 1402 نظرات (0)

پایه پرچم

پایه پرچم در تهران

پایه پرچم یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که با نصب انواع پرچم روی آن می توان جلوه خاص و زیبایی به فضای شهر بخشید. این محصول قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی نظیر خیابان ها، اتوبان ها، شرکت ها، ادارات، مدارس، کارخانجات و... می باشد. پایه پرچم ها در ارتفاعات مختلفی تولید می شوند اما معمولا ارتفاع بین 2 الی 20 متر را برای آنها در نظر می گیرند. این پایه ها دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فلز می باشند. فلز به کار رفته در ساخت پایه پرچم از نوع فولاد ST37 می باشد.

شهر ایده ال بازدید : 11 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی در کردستان

نیمکت بتنی یکی از ضروری ترین تجهیزات شهری است که در جهت نشستن، استراحت کردن، رفع خستگی و... مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، تفرجگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت بتنی را می توان بنا به درخواست مشتریان عزیز به صورت یک نفره و یا چند نفره طراحی و تولید کرد. این نیمکت ها به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند از دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات احتمالی برخوردارند و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.

شهر ایده ال بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1402 نظرات (0)

نیمکت فلزی پارکی

نیمکت فلزی در اردبیل

نیمکت فلزی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که نقش مهمی در سلامت و احساس آرامش افراد جامعه ایفا می کند. نیمکت فلزی در جهت نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و حتی دراز کشیدن مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین موضوع در طراحی و تولید نیمکت فلزی پارکی راحت بودن آن است. ارتفاع نیمکت، ارتفاع تکیه گاه، زاویه سطح نشیمنگاه، تکیه گاه ساعد، عمق کفی، پهنای کفی و... از جمله مهم ترین نکاتی است که در تولید نیمکت فلزی پارکی باید به آن توجه شود.

شهر ایده ال بازدید : 20 یکشنبه 01 بهمن 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی 

نیمکت بتنی در همدان

نیمکت بتنی در واقع ابزاری برای نشستن، استراحت کردن، رفع خستگی، مطالعه کردن، گپ زدن و... می باشد. این محصول به گونه ای ساخته شده است که افراد با نشستن بر روی آن احساس آرامش و راحتی می کنند. نیمکت بتنی در مقابل ضربات و صدمات احتمالی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود. نیمکت بتنی خاصیت رنگ پذیری بالایی دارد. رنگ نیمکت بتنی باید به گونه ای باشد که بتواند رطوبت را از سطح خود عبور دهد و در سرما و گرما به بتن اجازه انقباض و انبساط دهد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 2,635
  • بازدید کلی : 5,032