loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 21 سه شنبه 15 آذر 1401 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله شهری فلزی قیمت

سطل زباله شهری فلزی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. سطل زباله شهری بزرگ جهت ذخیره و نگهداری زباله ها در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله های شهری فلزی در ظرفیت ها ومدل های متنوعی تولید می شوند. سطل زباله ها در جنس های مختلفی هچون چوب، فلز، بتن، سیمان ، پلی اتیلن و... ساخته می شوند که در این میان سطل زباله های فلزی از بادوام ترین و مستحکم ترین سطل زباله ها به شمار می آیند. سطل زباله های فلزی مجهز به شیرتخلیه شیر آبه می باشند در نتیجه مانع از جاری شدن شیرآبه زباله ها و تجمع حشرات موذی در اطراف سطل زباله می شوند. وجود شیر تخلیه شیرآبه موجب سهولت در عملیات شستشو و نظافت این نوع سطل زباله ها می شود.

طراحی سطل زباله شهری فلزی

طراحی سطل زباله های شهری فلزی به گونه ای است که علاوه بر حفظ نظافت محیط موجب زیباسازی فضای شهری نیز میشوند. سطل زباله های شهری فلزی از قابلیت تولید به صورت درب دار برخوردارند. سطل زباله های فلزی درب دار مانع از پخش زباله ها در زمان وزش باد می شود همچنین از ورود جانوران موذی به داخل سطل زباله جلوگیری می کند. سطل زباله های فلزی قابل رنگ آمیزی می باشند. رنگ سطل زباله های فلزی باید به گونه ای انتخاب شود که با تمامی اجزای محیط همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

شهر ایده ال بازدید : 85 سه شنبه 15 آذر 1401 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی بزرگ

سطل زباله فلزی بزرگ از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات شهری است که به منظور ذخیره و نگهداری زباله ها و مواد زائد مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها در حجم های مختلفی تولید می شوند و نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست دارند. مخزن سطل زباله های فلزی بزرگ حجم زیادی از زباله ها را در خود جای می دهد و از این رو مانع از ازدیاد زباله ها و آلودگی محیط می شود. 
سطل زباله ها فلزی بزرگ باید در جای مناسب نصب شوند تا آشکار و قابل روئیت باشند ولی در عین حال مزاحمتی برای عبور و مرور ایجاد نکنند. سطل زباله فلزی بزرگ قابل رنگ آمیزی می باشد. رنگ این سطل زباله ها باید به گونه ای انتخاب شود که با محیط اطراف همخوانی و هماهنگی داشته باشد و در تضاد با سایر تجهیزات شهری همچون نیمکت ها، گلدان ها، المان ها و... نباشد. 

شهر ایده ال بازدید : 39 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

لیست قیمت نیمکت بتنی

لیست قیمت نیمکت بتنی را می توانید از سایت شهر ایده آل دریافت کنید. نیمکت های بتنی در انواع مختلفی تولید می شوند و قیمت های متفاوتی دارند. قیمت نیمکت های بتنی با توجه به کارایی، جنس، نوع طراحی، رنگ، نوع مواد سازنده و... تعیین می شود. مجموعه شهر ایده آل نیمکت های بتنی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما می توایند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت محصول با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نیمکت بتنی چیست

نیمکت بتنی یکی از انواع نیمکت هاست که دوام و مقاومت زیادی در برابر شرایط جوی مختلف دارد. این نیمکت ها قابل تولید در طرح ها و مدل های مختلفی می باشند. نیمکت های بتنی را می توان به شکل های طرح چوب و یا حلال دار نیز تولید کرد. بتن را می توان قالب سازی کرد و به اشکال مختلفی در آورد در واقع می توان گفت در شکل دادن به نیمکت بتنی هیچ محدودیتی وجود ندارد جز در مواردی که برای مصرف کننده باعث دردسر و اذیت شود. نیمکت های بتنی از مهم ترین اجزای مبلمان شهری می باشند. این نیمکت ها از بتن مسلح ساخته شده اند. مسلح کردن بتن موجب افزایش خاصیت کشسانی آن می شود و مانع ترک خوردگی و شکستگی نیمکت در برابر ضربات و صدمات جانبی می گردد. نیمکت های بتنی به منظور افزایش راحتی و آسایش شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. طراحی نیمکت های بتنی باید به گونه ای باشد که علاوه بر رفاه و آسایش افراد موجب زیباسازی فضای شهر نیز شود.

شهر ایده ال بازدید : 30 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

میز و نیمکت سیمانی 

میز و نیمکت سیمانی یکی از انواع نیمکت های پارکی است که علاوه بر استفاده در پارک ها در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد. میز و نیمکت سیمانی از زیباترین و پرکاربردترین مبلمان شهری محسوب می شود. استفاده از این تجهیزات لذت بردن از طبیعت را افزایش خواهد داد. میز و نیمکت سیمانی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود این تجهیزات را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون سنگ، چوب، فلز و... تولید کرد. میز و نیمکت سیمانی مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد و در صورت خرابی و یا آسیب به راحتی قابل ترمیم و بازسازی می باشد. خرید و نصب میز و نیمکت سیمانی می تواند فضا را زیبا تر کند و گرما و صمیمیت زیادی به محیط بیفزاید. میز و نیمکت سیمانی در انواع مختلفی از جمله ساده، کلاسیک، قوس دار، نیم دایره ای، پشتی دار، بدون پشتی و... تولید می شود.

کاربرد میز و نیمکت سیمانی

 میز و نیمکت سیمانی با توجه به کاربردی که دارند در طرح های ساده و مدرن تولید می شوند و در بسیاری از مکان ها مورد استفاه قرار می گیرند. میز و نیمکت سیمانی علاوه بر استفاده در پارک ها در بسیاری از مکان ها از جمله بوستان ها، فضای سبز، اطراف مراکز خرید، محوطه بیمارستان ها و... کاربرد دارند. طراحی میز و نیمکت سیمانی باید به گونه ای باشد که علاوه بر رفاه و آسایش شهروندان موجب زیباسازی فضای شهر نیز شوند. 

شهر ایده ال بازدید : 31 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی رشت

نیمکت بتنی رشت در مجموعه شهر ایده آل قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد. نیمکت بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مبلمان شهری است که به منظور رفاه و آسایش شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. نیمکت های بتنی علاوه بر راحتی افراد به زیباسازی فضای شهر و مرتب بودن آن کمک می کند. نیمکت های بتنی باتوجه به کاربردی که دارند در طرح ها و مدل های مختلفی قابل تولید می باشند. نیمکت های بتنی قابل رنگ آمیزی می باشند. رنگ نیمکت ها باید به گونه ای انتخاب شود که با تمامی اجزای محیط هماهنگی داشته باشد. نیمکت های بتنی را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، سنگ، فلز و... تولید کرد. 

مزایای نیمکت بتنی

  • نیمکت های بتنی قابل شستشو می باشند.
  • هزینه تعمیر و نگهداری این نیمکت ها بسیار پایین می باشد.
  • مقاومت زیادی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باد، باران، برف و.... دارند.
  • به راحتی قابل ترمیم و بازسازی می باشند.
  • در دمای زیر صفر دچار ترک خوردگی نمی شوند.
  • مقاومت زیادی در برابر ضربات و صدمات احتمالی دارند.
  • نصب و اجرای این نوع نیمکت ها بسیار آسان است و معمولا احتیاجی به نصب ندارند.
  • وزن زیادی دارند بنابراین احتمال سرقت در آنها بسیار پایین می باشد.
شهر ایده ال بازدید : 25 شنبه 05 آذر 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی شیراز

نیمکت بتنی شیراز با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. نیمکت ها با استفاده از متریال های مختلفی همچون فلز، بتن، سنگ، چوب و... ساخته می شوند. نیمکت های بتنی مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند به همین دلیل نسبت به سایر نیمکت ها مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. انتخاب و نصب نیمکت های بتنی به منظور رفاه و آسایش شهروندان از مهم ترین موضوعات رفاه شهری به شمار می آید. نیمکت های بتنی به منظور راحتی شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شوند و در طرح های ساده و مدرن در بازار به فروش می رسند. 
نیمکت های بتنی را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد. رنگ آمیزی نیمکت های بتنی علاوه بر افزایش زیبایی محیط موجب ایجاد آرامش و رفع خستگی در افراد و عابرین می شود. نیمکت های بتنی مورد استفاده در پارک ها و فضاهای سبز معمولا به رنگ های روشن ساخته می شوند. استفاده از رنگ روشن در ساخت این نوع نیمکت ها موجب شادی و نشاط در عموم مردم می شود. نیمکت های بتنی که در حاشیه اتوبان ها و بزرگراه ها نصب می شوند اغلب به رنگ تیره می باشند زیرا این مکان ها بیشتر در معرض دود و آلاینده قرار می گیرند.

شهر ایده ال بازدید : 50 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

سطل پلی اتیلن

سطل پلی اتیلن تبریز

سطل پلی اتیلن تبریز در مجموعه شهر ایده آل به فروش می رسد. سطل پلی اتیلن از پرکاربرد ترین ابزارهای شهری محسوب می شود که در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر نقش مهمی ایفا می کند. مشتریان گرامی اگر قصد خرید این محصول ار دارند می توانند با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس برقرار نمایند. 

سطل پلی اتیلن چیست

سطل پلی اتیلن یکی از انواع مبلمان شهری است که به منظور نظافت و رعایت بهداشت در سطح شهر قرار داده می شود. این محصول از جنس پلی اتیلن می باشد. پلی اتیلن ذرات ریز پلیمری است که از واحد های منفرد اتیلن تشکیل شده است. این ماده در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. مهم ترین کاربرد پلی اتیلن در صنایع لاستیک سازی و پلاستیک سازی می باشد. سطل زباله های پلی اتیلن از مقاومت بالایی برخوردارند و دوام و طول عمر بالایی دارند.

شهر ایده ال بازدید : 38 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری ثابت

برج نوری ثابت یکی از مدل های برج نوری به شمار می آید که در گروه شهر ایده آل قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد. برج نوری یا دکل روشنایی ثابت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این مجموعه به فروش می رسد. جهت استعلام از قیمت می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت شهر ایده آل تماس برقرار نمایید.

برج نوری ثابت چیست

برج نوری ثابت سازه ای فلزی است که در ارتفاعات 6 و 9 متری نصب می شود و جهت نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این برج نوری در مناطقی که حفاظت فیزیکی مناسبی در برابر سرقت پروژکتور ها وجود ندارد نصب می شود. برج نوری ثابت در کان هایی نظیر بیمارستان ها، فرودگاه ها، استادیوم ها، ورزشگاه ها، پارک ها، خیابان ها و... کاربرد دارد. از برج های نوری نمی توان در خیابان هایی که طول زیاد و عرض کم دارند استفاده کرد.

شهر ایده ال بازدید : 54 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

برج نوری

قیمت نصب برج نوری

قیمت نصب برج نوری در گروه شهر ایده آل از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه نصب و قیمت این محصول با شماره تلفن های مندرج در صفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. 

برج نوری چیست

برج نوری یا دکل روشنایی تجهیزاتی هستند که امروزه به منظور روشنایی و نورپردازی اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها، میادین، استادیوم ها، بیمارستان ها، کارخانه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل ارتفاع زیاد این سازه ها نور بدون خیرگی و به صورت کاملا یکنواخت و گسترده پخش می شود. این سازه های فلزی در انواع مختلفی تولید می شوند و کاربردهای فراوانی دارند. 
برج های نوری قابلیت نصب حداکثر 36 عدد پروژکتور را دارا می باشند. در برج های نوری از پروژکتور های بخار سدیم برای روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع استفاده می کنند. لامپ ها مورد استفاده در این نوع برج ها از نوع لامپ های کم مصرف می باشد. برج های وری در ارتفاعات مختلفی تولید می شوند. در این نوع برج ها بسته به ارتفاع برج نوری می توان از گیربکس دستی و یا گیربکس الکتروموتور استفاده کرد.

شهر ایده ال بازدید : 47 سه شنبه 03 آبان 1401 نظرات (0)

سطل پلی اتیلن

مرکز فروش سطل پلی اتیلن

مرکز فروش سطل پلی اتیلن گروه شهر ایده آل می باشد. این گروه با به کارگیری نیروهای متخصص در بخش فروش اقدام به فروش انواع سطل زباله های پلی اتیلن در ابعاد و ظرفیت های مختلفی کرده است. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت محصول با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس برقرار نمایید.

سطل پلی اتیلن

امروزه وجود سطل پلی اتیلن در سطح شهر از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا علاوه بر نظافت و پاکیزگی نقش مهمی در زیبا سازی فضای شهر نیز ایفا می کند. این سطل زباله ها از پلی اتیلن مرغوب ساخته می شوند. پلی اتیلن از نفت خام بدست می آید. ماده پلی اتیلن دارای زنجیر پلیمری است بدون شاخه است. بنابراین نیروی بین مولکولی در زنجیره بالا و استحکام کششی آن بیشتر از بقیه پلی اتیلن ها می باشد. پلی اتیلن موجود در این نوع سطل زباله ها موجب مقاومت و استحکام سطل زباله در برابر ضربه و صدمات احتمالی می شود. سطل زباله های پلی اتیلن موجود در مجموعه شهر ایده آل از رنگبندی و ظرفیت های مختلفی برخوردار است بنابراین این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایند. 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 2,703
  • بازدید کلی : 5,100