loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 71 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

برج نوری

فروش برج نوری در شیراز

فروش برج نوری در شیراز در مجموعه شهر ایده آل صورت می گیرد. این مجموعه انواع گوناگونی از برج های نوری را در ارتفاعات و مدل های مختلفی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. مشتریان گرامی در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت این محصول می توانند با شماره تلفن ها مندرج در سایت تماس برقرار نمایند.

برج نوری چیست

برج نوری یا به عبارت دیگر دکل روشنایی سازه ای فلزی است که در ارتفاعات 6 الی 70 متری تولید می شود. برج نوری از مهم ترین و پرکاربرد ترین سازه های روشنایی محسوب می شود که درمکان های مختلفی از جمله بیمارستان ها، فرودگاها، اسکله ها، استادیوم ها، سایت های نفت و گاز و... مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری یا دکل روشنایی مجهز به پروژکتور، نورافکن، انواع لامپ ها و... می باشد. تعداد پروژکتورهای برج نوری حداکثر 36عدد می باشد. پروژکتورهای برج نوری می تواند از نوع پروژکتوربخار سدیم، پروژکتور بخار جیوه و یا پروژکتور هلیومی باشد. 

شهر ایده ال بازدید : 34 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

ساخت پایه چراغ خیابانی

ساخت پایه چراغ خیابانی با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود. مجموعه شهر ایده آل عرضه کننده انواع پایه چراغ ای خیابانی در ارتفاعات و مدل های مختلفی است. امروزه استفاده از پایه های روشنایی در تمامی صنایع گسترش یافته است. شما می توانید پایه چراغ خیابانی مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. در صورت تمایل به خرید می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس برقرار نمایید.

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین ابزارهای روشنایی است که به منظور نورپردازی و روشنایی خیابان ها، معابر، جاده ها و.... مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی از جنس فولاد ST37  و با ضخامت 3 تا 4 میلی متر تولید می شود. پایه چراغ های خیابانی در ارتفاعات مختلفی از 3 متر تا 18 متر تولید می شوند. 

نحوه ساخت پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ های خیابانی در دو نوع لوله ای و چند وجهی تولید می شوند و ارتفاع آن بسته به نیاز مشتری از 3 تا 18 متر متغیر می باشد. در ساخت پایه چراغ خیابانی ابتدا ورق های فولادی برای قسمت های مختلفی از قبیل بدنه، بیس پلیت، درب و... برش داده می شود. با استفاده از دستگاه جوش میگ نقاط مشخص روی بدنه را برای ایجاد اتصال جوش می دهند. سپس با کمک دستگاه جوش زیر پودری کار اتصال دو لبه پایه چراغ را تکمیل می کنند. بعد از آنکه بدنه شکل اصلی خود را گرفت باید پرزها و لبه های پایه چراغ صاف شود. در مرحله بعد نقاط خاصی را که برای ایجاد دریچه روی بدنه پایه چراغ در نظر گرفته شده است برش داده شود. بعد از کنترل کیفیت محصول، پایه چراغ برای ایجاد پوشش به واحد گالوانیزه گرم منتقل می شود.

شهر ایده ال بازدید : 48 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

سطل پلی اتیلن

سطل پلی اتیلن پلاستیکی

سطل پلی اتیلن پلاستیکی یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین مبلمان شهری است که در گروه شهر ایده آل به فروش می رسد. این تجهیزات نقش مهمی در حفظ پاکیزگی و نظافت فضای شهری ایفا می کنند. مشتریان عزیز اگر قصد خرید این محصول را دارند می توانند با همکاران ما در این مجموعه از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت تماس برقرار نمایند و از نحوه سفارش و قیمت محصول مطلع شوند.

سطل پلی اتیلن پلاستیکی چیست

سطل پلی اتیلن پلاستیکی همانگونه که از نامش نمایان است از جنس پلاستیک فشرده می باشد. سطل پلی اتیلن پلاستیکی با بدنه مستحکم و ظاهری زیبا برای استفاده در مجتمع های مسکونی، مراکز اداری، مراکز تجاری، مراکز صنعتی، مراکز درمانی و... تولید شده اند. مواد پلی اتیلن مورد استفاده در این نوع سطل زباله ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و آسیب مقاوم می باشد. این سطل زباله ها در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و با توجه به کاربردی که دارند در مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

شهر ایده ال بازدید : 46 دوشنبه 02 آبان 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی اصفهان

نیمکت بتنی اصفهان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گروه شهر ایده آل به فروش می رسد. شرکت شهر ایده آل در زمینه فروش انواع نیمکت های و صندلی های بتنی فعال است. شما می توانید این محصول را در مدل ها و ابعاد مختلف از این مجموعه خریداری نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت محصول با شماره تلفن ها مندرج در سایت تماس برقرار نمایید.

نیمکت بتنی چیست

امروزه در بسیاری از مکان های عمومی به منظور ایجاد آرامش و رفاه مردم نیمکت های بتنی مختلفی نصب شده است. نیمکت های بتنی یکی از انواع مبلمان شهری است که در بسیاری از مکان ها نظیر پارک ها، پیاده روها، فضاهای سبز، موزه ها و... کاربرد دارند. نیمکت های پارکی علاوه بر ایجاد محلی جهت نشستن و استراحت افراد نقش مهمی در حفاظت از فضای سبز شهر نیز ایفا می کنند. در طراحی و نصب نیمکت های بتنی باید به عوامل مختلفی از جمله ابعاد نیمکت، طرح و مدل نیمکت بتنی، انتخاب رنگ مناسب پارک و فضای سبز و... توجه کرد. 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 2,636
  • بازدید کلی : 5,033