loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 11 سه شنبه 26 دی 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در هرمزگان

سطل زباله فلزی از جمله پرکاربردترین تجهیزات نظافتی است که در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فلز می باشد. سطح خارجی این سطل زباله ها به منظور جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی به روش رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده است. سطل زباله فلزی از لحاظ روش تولید به سه گروه سطل زباله فلزی لوله ای، سطل زباله فلزی چدنی و سطل زباله فلزی CNC تقسیم می شود. 

شهر ایده ال بازدید : 13 یکشنبه 24 دی 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در اراک

سطل زباله فلزی به منظور پاکسازی محیط زیست در مکان هایی نظیر پارک ها، خیابان ها، پیاده روها، فضای سبز و... نصب می شود. این محصول نقش مهمی در زیباسازی چهره شهر برعهده دارد. سطل زباله فلزی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد. این محصول از لحاظ روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شود. سطل زباله فلزی با توجه به ابعاد و اندازه، نوع طراحی، تعداد سفارش، نوع رنگ و... قیمت گذاری می شود.

شهر ایده ال بازدید : 7 دوشنبه 18 دی 1402 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری در لرستان

برج نوری یکی از پرمصرف ترین سیستم های روشنایی شهری است که در جهت تامین نور مورد نیاز محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، کارخانجات، بیمارستان ها، بنادر، پالایشگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها و... می باشد. برج نوری از دو بخش اصلی تشکیل شده است. یک بخش ستون اصلی و بخش دیگر فریم پروژکتورها می باشد. برج نوری با توجه به عوامل متعددی همچون ارتفاع، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع طراحی، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود. 

شهر ایده ال بازدید : 12 یکشنبه 17 دی 1402 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری اراک

برج نوری سازه فلزی مرتفع است که در جهت تامین روشنایی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مکان هایی همچون فرودگاه ها، بیمارستان ها، کارخانجات، پالایشگاه ها، اسکله ها، بنادر، استادیوم ها و... کاربرد دارد. برج نوری از قطعات مختلفی همچون چراغ آلارم، پروژکتور، سیم بکسل، میله برقگیر، تابلو برق، سبد یا هد، الکتروموتور و... ساخته شده است. این محصول دارای بدنه ای تمام فلز از جنس فولاد ST37 می باشد. سطح خارجی برج نوری به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است.

شهر ایده ال بازدید : 12 دوشنبه 11 دی 1402 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری در بوشهر

برج نوری پایه روشنایی بلندی است که در جهت نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، کارخانجات، میادین، بزرگراه ها، بوستان ها، بنادر، اسکله ها و...مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری قابلیت نصب حداکثر 36 عدد پروژکتور را دارا می باشد. پروژکتورهای برج نوری می تواند از نوع بخار سدیم، بخار جیوه و یا بخار هلیوم باشد. برج نوری با توجه به ارتفاع، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع طراحی، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود. 

شهر ایده ال بازدید : 14 یکشنبه 12 آذر 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

قیمت پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که به منظور روشنایی و نورپردازی محیط هایی با عرض کم و طول زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه های روشنایی به همراه دستک در فاصله های مشخصی از یکدیگر نصب می شوند. پایه چراغ خیابانی در بسیاری از مکان ها از جمله خیابان ها، پیاده روها، پل ها، جاده های درون شهری، بزرگراه ها، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما و... مقاوم می باشد و در دراز مدت دچار تخریب نمی شود.

شهر ایده ال بازدید : 9 دوشنبه 06 آذر 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

تفاوت گلدان بتنی و پلاستیکی

گلدان بتنی در واقع محلی برای رشد و پرورش گل و گیاه محسوب می شود. این گلدان ها قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، خیابان ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، میادین، پیاده روها و... می باشند. گلدان های بتنی برخلاف گلدان فلزی و پلاستیکی آلودگی برای خاک ندارد و با محیط زیست سازگار می باشد. این محصول در انواع مختلفی همچون شیب بندی، شیار دار، لب پهن، کاسه ای، صندوقچه ای، گلفوژ و... طراحی و تولید می شود. 

شهر ایده ال بازدید : 15 شنبه 04 آذر 1402 نظرات (0)

سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در اهواز

سطل زباله بتنی به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی در محیط کار، منازل، سطح شهر و... طراحی و تولید شده است. این محصول قابل رنگ آمیزی است. رنگ این سطل زباله ها باید به گونه ای انتخاب شود که با سایر تجهیزات شهری هماهنگی و همخوانی داشته باشد. سطل زباله بتنی مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات جانبی دارد و به راحتی دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. این محصول در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود و این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایند.

شهر ایده ال بازدید : 16 سه شنبه 16 آبان 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در کرمان

سطل زباله فلزی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده اند و از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردارند. سطل زباله فلزی در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، خیابان ها، پیاده روها، بوستان ها، فضای سبز و... کاربرد دارد. این محصول با توجه به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع مونتاژ، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

شهر ایده ال بازدید : 12 دوشنبه 08 آبان 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی در خوزستان

نیمکت بتنی از جمله پرکاربردترین انواع نیمکت پارکی است که به دلیل دوام و مقاومت بالا مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. نیمکت بتنی از ظاهر زیبا ومطلوبی برخوردار است و علاوه بر راحتی افراد موجب زیباسازی چهره شهر می شود. این نیمکت ها به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند وزن زیادی دارند بنابراین نمی توان آنها را به قصد سرقت حمل و جا به جا کرد. نیمکت بتنی به دلیل داشتن رنگ خنثی به راحتی با هر فضایی هماهنگی پیدا می کند. نیمکت بتنی در انواع مختلفی همچون ساده، نیم دایره ای، قوسی کلاسیک، پشتی دار و بدون پشتی تولید می شود. 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 2,656
  • بازدید کلی : 5,053