loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 32 سه شنبه 08 فروردین 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی با قیمت مناسب

سطل زباله فلزی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط مجموعه شهر ایده ال به فروش می رسد. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش سطل زباله فلزی فعالیت می کند. این مجموعه تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیزی که سطل زباله فلزی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما متقاضیان گرامی در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها نقش مهمی در جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری ایفا می کنند. سطل زباله فلزی اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار است. سطل زباله فلزی در انواع مختلفی تولید می شود. این سطل زباله ها با توجه به کاربرد، اندازه، نوع مصرف  و... در مکان های مختلفی از جمله پارک ها، فضای سبز، خیابان ها، پیاده روها، باغ ها، ویلاها، تفرجگاه ها، بوستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. 

شهر ایده ال بازدید : 34 یکشنبه 06 فروردین 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

فلاور باکس بتنی

فلاور باکس بتنی از جدید ترین گلدان های نوسازی شده و بهبود یافته است که به منظور زینت بخشیدن به فضای شهر مورد استفاده قرار می گیرد. این گلدان ها را می توان هم به صورت سازه و هم به صورت حائل بر دیوار استفاده کرد. فلاور باکس بتنی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله فضای سبز، باغ ها، پیاده روها، خیابان ها، پارک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. فلاور باکس بتنی از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده است به همین دلیل در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی دارد. 
فلاورباکس بتنی سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر دارد. این تجهیزات نقش مهمی در پیشگیری از فرسایش خاک و ریزش دیواره های بتنی به ویژه در پروژه های راهسازی ایفا می کند. در ساخت این محصول از قالب های مخصوصی استفاده شده است. باکس بتنی متوسط، فلاور باکس یکسره، فلاورباکس بوستان و محوطه سازی ویلا و فلاور باکس استپ از جمله پر کاربردترین قالب هایی است که در ساخت این تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. 

شهر ایده ال بازدید : 29 یکشنبه 06 فروردین 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

تولید کننده نیمکت بتنی در 1402

نیمکت بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات شهری است که با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شود. نیمکت بتنی از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار است به همین دلیل اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت بتنی همانطور که از نامش نمایان است از بتن ساخته شده است. بتن مورد استفاده در ساخت این نیمکت ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی و افزایش خاصیت کشسانی درون قالب های سازنده این نیمکت ها میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. بتن به کار رفته در ساخت این نیمکت ها موجب افزایش مقاومت نیمکت در برابر ضربه و شکستگی می شود. 

کاربرد نیمکت بتنی

نیمکت بتنی در جهت نشستن، استراحت کردن، رفع خستگی، صحبت کردن، مطالعه کردن و حتی دراز کشیدن مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، فضای سبز، باغ ها، خیابان ها، پیاده روها، تفرجگاه ها و... می باشند. نیمکت بتنی نقش مهمی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر ایفا می کنند. 

شهر ایده ال بازدید : 50 یکشنبه 28 اسفند 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

طراحی و ساخت نیمکت بتنی

طراحی و ساخت نیمکت بتنی مطابق با استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد. نیمکت بتنی باید به گونه ای ساخته شود که در کنار کارایی مناسب برای تمامی افراد جامعه باشد. مهم ترین موضوع در طراحی نیمکت بتنی راحت بودن آن است. نیمکت بتنی باید راحتی را برای استفاده کننده به ارمغان آورد و از خستگی فرد در صورت نشستن طولانی مدت جلوگیری کند. در طراحی و ساخت نیمکت بتنی باید به نکاتی از جمله ارتفاع نیمکت، عمق کفی، پهنای کفی، زاویه سطح نشیمنگاه، تکیه گاه ساعد و... توجه شود تا در نهایت محصولی مناسب و با کیفیت طراحی و تولید گردد. 

نیمکت بتنی 

نیمکت بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در جهت رفاه و آسایش شهروندان طراحی و تولید می شود. نیمکت بتنی در جهت نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و حتی دراز کشیدن مورد استفاده قرار می گیرد این نیمکت ها قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله فضای سبز، بوستان ها، پارک ها، تفرجگاه ها، خیابان ها، پیاده روها و... می باشند. نیمکت بتنی نقش مهمی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. این نیمکت ها در برابر ضربات و صدمات احتمالی مقاوم می باشند به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در مکان های عمومی و شلوغ به حساب می آیند. 

شهر ایده ال بازدید : 27 یکشنبه 28 اسفند 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

ابعاد استاندارد نیمکت بتنی

نیمکت بتنی یکی از مهم ترین تجهیزات شهری است که به منظور رفاه و آسایش شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شوند. نیمکت بتنی همانطور که از نامش نمایان است از بتن ساخته شده است. بتن مورد استفاده در ساخت این نیمکت ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی و افزایش خاصیت کشسانی درون قالب های سازده این نیمکت ها میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. این نیمکت ها به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند از دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات احتمالی برخوردارند و دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شوند. 
ابعاد و اندازه نیمکت بتنی باید به گونه ای باشد که تمامی افراد چه کودکان و چه بزرگسالان بتوانند از آن استفاده کنند. نیمکت بتنی به طور معمول دارای ارتفاع 80 سانتی متر و طول 150 سانتی متر می باشد. عمق نیمکت بتنی بین 15 الی 18 اینچ متغیر می باشد. در برخی موارد به منظور افزایش ایمنی کودکان عمق بیشتری را برای نیمکت بتنی در نظر می گیرند. نیمکت بتنی در ضخامت های مختلفی تولید می شود. قطر این محصول را می توان تا 35 میلی متر کاهش داد بدون آنکه تغییری در خواص آن ایجاد شود. در ساخت نیمکت بتنی به منظور مقاومت بیشتر از میلگرد 8 سنگ قرمز نمره 2 و نمره 1 استفاده می شود. میل و تکیه گاه این نیمکت ها در حدود 8 سانت می باشد. در تولید این نیمکت ها از اسکلت فلزی با میلگرد 8 و تسمه 2.5 استفاده می شود. 

شهر ایده ال بازدید : 33 سه شنبه 23 اسفند 1401 نظرات (0)

گلدان بتنی

قیمت گلدان بتنی در کرج

قیمت گلدان بتنی در کرج متفاوت است. این تفاوت قیمت با توجه به پارامترهای زیادی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت موادسازنده، تعداد سفارش و... ایجاد می شود. مجموعه شهر ایده ال یکی از بهترین و معتبر ترین مراکزی است که با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع گلدان بتنی فعالیت می کند. این مجموعه گلدان بتنی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما مشتریان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

گلدان بتنی چیست

گلدان بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که نقش مهمی در زینت بخشیدن به فضای شهر دارد. گلدان بتنی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. از گلدان های بتنی کوچک در منازل، شرکت ها، ادارات و... استفاده می شود. گلدان بتنی بزرگ در پارک ها و اماکن عمومی کاربرد دارد. گلدان های بتنی را می توان در تمامی سطوح چه صاف و چه شیب دار مورد استفاده قرار داد. گلدان بتنی اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار است. 
گلدان بتنی از بتن ساخته شده است. بتن مورد استفاده در ساخت این گلدان ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی و افزایش خاصیت کشسانی درون قالب های سازنده  این گلدان ها میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. بتن به کاررفته در ساخت این گلدان ها موجب افزایش گلدان بتنی در برابر ضربه و آسیب می شود و از ترک خوردگی و شکستگی آن جلوگیری می کند.

شهر ایده ال بازدید : 31 سه شنبه 23 اسفند 1401 نظرات (0)

گلدان بتنی

مرکز فروش گلدان بتنی

مرکز فروش گلدان بتنی مجموعه شهرایده ال می باشد. گلدان بتنی یا گلدان صخره ای یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که به منظور کاشت گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. گلدان بتنی نقش مهمی در زیباسازی چهره شهر دارد. این گلدان ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، میادین، خیابان ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان بتنی وزن زیادی دارد به همین دلیل می توان از آن به عنوان مانع ترافیکی استفاده کرد و از پارک سایر خودروها در مکان هایی که پارک خودرو ممنوع است جلوگیری کرد.

ویژگی گلدان بتنی

  • وزن زیادی دارد بنابراین نمی توان آن را به قصد سرقت حمل و جا به جا کرد.
  • در برابر ضربات و صدمات احتمالی مقاوم می باشد.
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.
  • از دوام و طول عمر زیادی برخوردار است.
  • قابل رنگ آمیزی بوده و در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود.
شهر ایده ال بازدید : 31 یکشنبه 21 اسفند 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

قیمت عمده نیمکت بتنی

قیمت عمده نیمکت بتنی در مجموعه شهر ایده ال مناسب و مقرون به صرفه است. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع نیمکت بتنی فعالیت می کند. مجموعه شهر ایده ال تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیزی که نیمکت بتنی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما متقاضیان گرامی می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت خرید کافیست با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید. 

نیمکت بتنی

در پارک ها و مکان های عمومی به منظور رفاه و آسایش شهروندان از نیمکت ها و مبلمان شهری استفاده می کنند. نیمکت ها در جنس های مختلفی همچون فلزی، بتنی، چوبی، سنگی و... تولید می شوند که در این میان نیمکت های بتنی به دلیل دوام و مقاوت بالا مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته اند. نیمکت بتنی از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده است و از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار می باشد.
نیمکت بتنی قابل رنگ آمیزی است. رنگ نیمکت های بتنی باید با سایر اجزای مبلمان شهری هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر شود. جهت رنگ آمیزی نیمکت بتنی باید از رنگی استفاده شود که بتواند رطوبت را از سطح خود عبور دهد و به بتن اجازه انقباض و انبساط دهد.  نیمکت بتنی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. این نیمکت ها را می توان در ترکیب باسایر متریال ها همچون چوب، سنگ، فلز و... طراحی و تولید کرد.

شهر ایده ال بازدید : 27 یکشنبه 21 اسفند 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

قیمت نیمکت بتنی در سبزوار

قیمت نیمکت بتنی در سبزوار متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت با توجه به پارامترهای زیادی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... ایجاد می شود. مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه نیمکت بتنی فعالیت می کند. این مجموعه تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیزی که نیمکت بتنی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما مشتریان عزیز می توانید نیمکت بتنی را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت از این گروه خریداری کنید. جهت خرید کافیست با شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نیمکت بتنی

امروزه نیمکت های بسیاری را در سطح شهر مشاهده می کنید که از لحاظ متریال با یکدیگر متفاوت می باشند. نیمکت بتنی یکی از بادوام ترین و مستحکم ترین انواع نیمکت پارکی است که نقش مهمی در رفاه و آسایش شهروندان ایفا می کند. این نیمکت ها با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارند و برای استفاده در مناطق بارانی و شرجی بهترین گزینه می باشند. نیمکت بتنی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده است وزن زیادی دارد بنابراین نمی توان آن را به قصد سرقت حمل و جا به جا کرد. بتن مورد استفاده در ساخت این نیمکت ها از نوع بتن مسلح است. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کشسانی آن است که به کمک میلگرد تقویتی، شبکه توری تقویتی، صفحات فلزی و الیاف صورت می گیرد. متریال بتن موجب افزایش مقاومت نیمکت در برابر ضربه می شود و از ترک خوردگی و شکستگی آن جلوگیری می کند.

شهر ایده ال بازدید : 24 پنجشنبه 18 اسفند 1401 نظرات (0)

نیمکت بتنی

تولید کننده نیمکت بتنی پارکی

نیمکت بتنی پارکی یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که به دلیل دوام و استحکام زیاد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. نیمکت بتنی پارکی موجب رفاه و آسایش افراد جامععه می شود. این نیمکت ها نقش مهمی در نظم دهی به فضای شهر دارند. این نیمکت ها مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند. نیمکت بتنی همانطور که از نامش نمایان است از بتن ساخته شده است. بتن مورد استفاده در ساخت این نیمکت ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی نیمکت بتنی درون قالب های سازنده آن میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. بتن موجب افزایش مقاومت نیمکت در برابر ضربات و صدمات احتمالی می شود. 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 2,665
  • بازدید کلی : 5,062