loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 22 سه شنبه 20 تیر 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی گرد

نیمکت های بتنی یکی از مهم ترین اجزاء مبلمان شهری هستند که مکانی مناسب برای استراحت و گذراندن ساعاتی در آرامش هستند. این محصولات پرکاربرد ترین لوازم مبلمان شهری هستند و پارک ها، بوستان ها ، اماکن عمومی و حتی خیابان ها بدون وجود این نیمکت ها غیر قابل تصور خواهد بود همه ی ما بعد از پیاده روی و یا خرید و گشت و گذار نیاز به استراحت در محیطی آرام داریم. نیمکت بتنی گرد یکی از انواع نیمکت های پارکی است که در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود. نیمکت های گرد باید دارای استاندارد هایی باشند که هنگام استفاده از آن افراد دچار ناراحتی و نارضایتی نشوند از جمله نکاتی که باید مورد توجه داد ارتفاع این نیمکت بتنی گرد می باشد که باید طبق استاندارد های بین المللی باشد تا استفاده از آن برای اکثرافراد مقدور باشد.

شهر ایده ال بازدید : 12 یکشنبه 18 تیر 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

خرید نیمکت بتنی در تهران

یکی از مهم ترین وسایل راحتی که در سطح شهر، پارک ها ، مراکز خرید و تفریحی استفاده می شود نیمکت ها هستند. به منظور راحتی بیشتر باید نیمکت ها  در فواصل کم در مکان های شلوغ و پرتراکم نصب شوند. از انواع مختلف نیمکت هایی که ساخته می شوند، نیمکت های بتنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت نیمکت ها باید به طول نیمکت نیز توجه داشت. مردم با فاصله بر روی نیمکت در کنار هم میشینند پس باید طولش به اندازه ایی باشد تا حداقل 3 نفر بتوانند با فاصله کمی از یکدیگر روی آن بشینند.

شهر ایده ال بازدید : 23 پنجشنبه 15 تیر 1402 نظرات (0)

برج نوری

برج نوری 15 متری

برج نوری 15 متری یکی از مهم ترین سازه هایی است که در جهت تامین روشنایی فضای شهری مورد استفاده قرار می گیرد. 
این برج نوری سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر ایفا می کند.
برج نوری 15 متری از ورق فولاد ST37 ساخته می شود.
سطح خارجی این محصول به روش گالوانیزه گرم پوشش داده می شود.

شهر ایده ال بازدید : 27 سه شنبه 13 تیر 1402 نظرات (0)

پایه چراغ خیابانی

قیمت چراغ خیابانی با پایه

چراغ خیابانی با پایه یا پایه چراغ خیابانی روشنایی گالوانیزه نام پایه های روشنایی شهری است که جهت روشنایی معابر شهری ، خیابانها و اتوبان ها مورد استفاده قرار می گیرد . این پایه ها در ارتفاعات 6 ، 9 و 12 متری تولید می شود . سطح مقطع این پایه ها به صورت چراغ خیابانی با پایه لوله ای و چراغ خیابانی با پایه چند وجهی بسته به تقاضای مشتری تولید می شوند .

چراغ خیابانی با پایه تولید شده در شرکت شهر ایده آل که قابلیت نصب چراغ خیابانی و پارکی را دارد ،  در ارتفاع 6 الی 7 متر طراحی شده و تولید می گردد. البته بنا به خواسته مشتریاین اندازه ها قابل تغییر می باشد و می توان از عناصر سازنده مختلفی در ساخت این پایه چراغ ها استفاده نمود 

شهر ایده ال بازدید : 12 سه شنبه 06 تیر 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

خرید نیمکت بتنی

 خرید نیمکت بتنی از مجموعه شهر ایده آل برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد. نیمکت ها با استفاده از متریال های مختلفی همچون چوب، بتن، فلز، سنگ و... ساخته می شوند که در این میان نیمکت های بتنی از بادوام ترین و مستحکم ترین نیمکت ها به شمار می آیند. نیمکت های بتنی به منظور آسایش و رفاه شهروندان در بسیاری از نقاط مختلف شهر نصب می شوند.

نیمکت های بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مبلمان شهری می باشند. این نوع نیمکت ها برای استراحت و استفاده از هوای آزاد در تالارها، پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، محوطه دانشگاه ها، محوطه ادارات و... نصب می شوند. 

شهر ایده ال بازدید : 18 یکشنبه 04 تیر 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

اهمیت گلدان بتنی در فضای شهری

گلدان بتنی یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که در زیباسازی فضای شهری و بهبود سیمای شهر موثر می باشد.
گل آرایی فضای شهری به کمک گلدان های بتنی می تواند موجب سر زندگی و نشاط  در افراد جامعه شود.
این گلدان ها محل مناسبی برای رشد و پرورش گل و گیاه محسوب می شوند.

گلدان بتنی در انواع مختلفی همچون مربعی، لب پهن، شیاردار، پیکانی، صندوقچه ای، کاسه ای، شش ضلعی، راه بند، شیب بندی یا گلفوژ و... تولید می شود.

این گلدان ها در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل باغ ها، ویلاها، پارک ها، بوستان ها، خیابان ها، میادین، پیاده روها و... کاربرد دارند.

شهر ایده ال بازدید : 18 یکشنبه 28 خرداد 1402 نظرات (0)

مجموعه بازی پلی اتیلن

مشخصات فنی مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن به صورت یک مجموعه در اشکل و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شود.
این تجهیزات بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی می شوند.
مجموعه بازی پلی اتیلن همانطور که زا نام آن نمایان است از مواد پلی اتلنی مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.

استفاده از رنگ های مناسب در تولید این محصولات علاوه بر زیبایی موجب ایجاد شادی و نشاط در کودکان می شود.

مجموعه بازی پلی اتیلن قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، مهد کودک ها، فضای سبز، باغ ها، محوطه ویلاها، مراکز خرید و... می باشد.

شهر ایده ال بازدید : 26 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی زمین بازی

کفپوش گرانولی از ترکیب کامپاند لاستیک با چسب مخصوص تحت شرایط و فرایند خاص تولید می گردد. این کفپوش  استفاده های متفاوت و فراوانی در اماکن ورزشی ، صنعتی و عمومی دارد . کفپوش گرانولی شرکت شهرایده آل در دو سایز 100 در 100 و 50 در 50 تولید می شود.

انواع کفپوش گرانولی زمین بازی

کفپوش گرانول زمین بازی از تنوع بالایی برخوردار است و قیمتی مقرون به صرفه و نصبی بسیار ساده دارد. این محصول فوق العاده برای استفاده در زمین بازی کودکان، مهد ها و مدارس کاملا مناسب است. کفپوش گرانولی زمین بازی راحت، بادوام، الاستیک و با قدرت جذب ضربه فوق العاده بالا می باشد.

شهر ایده ال بازدید : 17 سه شنبه 23 خرداد 1402 نظرات (0)

برج نوری

قیمت برج نوری در تهران

قیمت برج نوری در تهران با توجه به ارتفاع، نوع پوشش، نوع مونتاژ، تعداد سفارش، نوع فوندانسیون، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده و... تعیین می شود.
مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع برج نوری فعالیت می کند.
این مجموعه برج نوری را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به مشتریان عزیز عرضه می کند.

برج نوری در تهران

برج نوری با نام های دیگری همچون دکل نوری یا برج روشنایی در بازار شناخته می شود.
برج نوری در واقع سازه فلزی مرتفع است که در جهت روشنایی محوطه هایی همچون کارخانجات، پارک ها، اتوبان ها، پارکینگ های عمومی، استادیوم ها، بنادر، پالایشگاه ها، سایت های نفت و گاز و... مورد استفاده قرار می گیرد.
برج نوری نقش مهمی در تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند و موجب کاهش فعالیت های جنایی و غیرقانونی می شود.

شهر ایده ال بازدید : 23 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)

نیمکت فلزی پارکی

خرید اینترنتی نیمکت فلزی

شما می توانید در سایت شهر ایده آل انواع نیمکت فلزی را مشاهده نمایید و با اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید برای دریافت مشخصات محصولات مبلمان شهری و قیمت نیمکت فلزی پارکی با قسمت فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.  نیمکت پارکی فلزی از مهمترین اجزا و تجهیزات مبلمان شهری است.

قیمت نیمکت فلزی پارکی

نیمکت فلزی پارکی در انواع ابعاد، طرح ها و جنس‌ها در بازار موجود هستند. از این جهت، انتخاب یک نیمکت مناسب که با بافت و ساختار شهر سازگار باشد و آسایش و راحت شهروندان را فراهم کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت و خرید انواع نیمکت پارکی فلزی به قیمت کارخانه و ارسال به کلیه نقاط ایران می باشد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 2,640
  • بازدید کلی : 5,037