loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 13 شنبه 06 آبان 1402 نظرات (0)

سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی در قم

سطل زباله بتنی یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات برای محیط های عمومی و شهری می باشد. این محصول نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست ایفا می کند. سطل زباله بتنی در برابر حوادث محیطی از جمله زلزله، طوفان، سیل و... نیز مقاوم می باشد. این سطل زباله ها در انواع مختلفی تولید می شوند. سطل زباله بتنی را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، فلز، سنگ و... طراحی و تولید کرد. سطل زباله بتنی دارای خواص ضد لک می باشد و در صورت برخورد با اشیا لک نمی شود و با یک شستشوی سطحی لکه ها پاک از بین می روند.

شهر ایده ال بازدید : 22 یکشنبه 16 مهر 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در قم

سطل زباله فلزی یکی از اصلی ترین تجهیزات نظافتی است که در جهت پاکسازی محیط زیست از هر گونه آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها سهم بسزایی در زیباسازی و مرتب بودن چهره شهر دارند. سطل زباله فلزی از لحاظ روش تولید به سه دسته لوله ای، چدنی و CNC تقسیم می شود. در تولید این سطل زباله ها از بهترین و باکیفیت ترین مواد استفاده شده است. سطل زباله فلزی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود.

شهر ایده ال بازدید : 15 یکشنبه 26 شهریور 1402 نظرات (0)

پایه پرچم

پایه پرچم در اهواز

پایه پرچم یکی از پرمصرف ترین تجهیزات شهری است که نمایانگر نماد ارضی و اقتدار کشور است. پایه پرچم ها در ارتفاعات مختلفی تولید می شوند اما معمولا ارتفاع بین 2 الی 20 متر را برای آنها در نظر می گیرند. پایه پرچم ها قابلیت نصب انواع پرچم از نوع ساده و سامورایی را دارا می باشند. پایه پرچم با نام دیگری همچون میله پرچم و یا میل پرچم در بازار شناخته می شود. این محصول از دوام و مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی مختلف برخوردار است و در دراز مدت دچار آسیب نمی شود.

شهر ایده ال بازدید : 15 یکشنبه 19 شهریور 1402 نظرات (0)

پایه پرچم

فروش پایه پرچم

پایه پرچم سازه ای است با میله ای عظیم الجثه که برای برپایی و به اهتزاز درآوردن پرچم ها در سراسر کشور استفاده می شود. پایه پرچم در دو مدل لوله ای و چند وجهی طراحی و تولید می شود. در تولید پایه پرچم تمامی استانداردها رعایت شده است تا محصولی مناسب و با کیفیت تولید و روانه بازار گردد. پایه پرچم دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فولاد ST37 است. سطح خارجی این محصول به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. قیمت پایه پرچم به عوامل متعددی همچون ارتفاع، جنس، ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش، تعداد سفارش و... بستگی دارد.

شهر ایده ال بازدید : 9 سه شنبه 03 مرداد 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

نیمکت بتنی در اردبیل

نیمکت بتنی از بهترین و با کیفیت ترین متریال ساخته می شود. ابعاد و اندازه نیمکت بتنی مطابق با استاندارد های روز دنیا تعیین می شود. این نیمکت ها به طور معمول دارای ارتفاع 80 سانتی متر و طول 150 سانتی متر می باشند. نیمکت های بتنی از لحاظ مدل به انواع مختلفی همچون پشتی دار، بدون پشتی، ساده، قوسی کلاسیک، ، نیم دایره ای و... تقسیم می شوند. این نیمکت ها در برابر ضربات و صدمات احتمالی مقاومت بالایی دارند و در صورت آسیب قابل ترمیم و بازسازی می باشند.

شهر ایده ال بازدید : 16 یکشنبه 01 مرداد 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

گلدان بتنی در شیراز

گلدان بتنی از جمله پر مصرف ترین تجهیزات شهری است که از ماده ای مقاوم و مستحکم به نام بتن ساخته شده است. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شود و نقش مهمی در زیباسازی منظر شهری دارد. گلدان بتنی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده است وزن زیادی دارد بنابران می توان از آن به عنوان مانع ترافیکی استفاده کرد و از پارک سایر خودرو ها در مکان هایی که پارک خودرو ممنوع است جلوگیری کرد.

شهر ایده ال بازدید : 23 پنجشنبه 29 تیر 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

صندلی بتنی باغی

صندلی بتنی باغی از جمله مهم ترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که در جهت رفاه و آسایش شهروندان در باغ ها و ویلا ها نصب می شود. این تجهیزات از تنوع زیادی در طرح و مدل برخوردارند. صندلی بتنی باغی بهترین گزینه برای استراحت و لذت بردن از تفریح در طبیعت است چرا که موجب ایجاد احساس راحتی و آرامش در افراد می شود. کاربرد میز و صندلی سیمانی باغی تنها محدود به باغ ها نمی شود بلکه از این محصول در بسیاری از مکان ها از قبیل ویلاها، پارک ها، فضای سبز و... استفاده می شود. میز و صندلی سیمانی باغی از دوام و استحکام فوق العاده ای برخوردار است. این تجهیزات ظاهر زیبا و مطلوبی دارند و به فضای باغ زیبایی خاصی می بخشند.

شهر ایده ال بازدید : 13 سه شنبه 27 تیر 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

فروش نیمکت بتنی

نیمکت بتنی از جمله پر مصرف ترین تجهیزات مورد استفاده در پارک هاست که در جهت استراحت کرن، رفع خستگی، گپ زدن، نشستن و... مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته می شوند به همین دلیل اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت بتنی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر شرایط آب و هوایی، ضربه و.. مقاوم بوده و دچار شکستگی نمی شود.

شهر ایده ال بازدید : 21 یکشنبه 25 تیر 1402 نظرات (0)

گلدان بتنی

قیمت گلدان بتنی مستطیلی

گلدان بتنی مستطیلی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آن در نظر گرفت. گلدان بتنی مستطیلی سهم بسزایی در زینت بخشیدن به فضای شهر ایفا می کند. این گلدان ها از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردارند و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 2,658
  • بازدید کلی : 5,055