loading...
مبلمان شهری
شهر ایده ال بازدید : 22 سه شنبه 16 خرداد 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

تولید کننده سطل زباله فلزی در تهران

سطل زباله فلزی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد.
این سطل زباله ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند.
سطل زباله های مورد استفاده در پارک ها و اماکن عمومی بهتر است ابعاد کوچکی داشته باشند تا زباله ها زودتر تخلیه شوند.

کاربرد سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست ایفا می کند.
این سطل زباله ها در جهت جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری مورد استفاده قرار می گیرند. 

شهر ایده ال بازدید : 22 پنجشنبه 11 خرداد 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی پارکی ارزان

سطل زباله فلزی پارکی ارزان فقط در پارک ها و بوستان ها قابلیت نصب ندارند بلکه نصب این سطح زباله پارکی در همه اماکن از جمله کارخانه جات شهرک مسکونی معابر خیابان ها امکان پذیر است. مسئله مهمی که در تولید سطل زباله فلزی پارکی باید در نظر گرفته شود این است که به دلیل اینکه این سطل ها در زیباسازی شهر نقش بسزایی دارند باید از لحاظ زیبایی و کارآیی مورد تایید قرار بگیرند.

قیمت سطل زباله فلزی پارکی

سطل زباله فلزی پارکی به دلیل تنوع زیادی که در عاصر ساخت دارند ، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند .به عنوان مثال سطل زباله cnc  یکی از گران قیمت ترین و در عین حال زیباترین سطل های زباله پارکی است. این مخازن به علت وجود اشکال گرافیکی و بعضاً منحنی‌های خاص و برشکاری‌های دقیقی که دارد ، باید ابتدا به وسیله نرم افزارهای طراحی صنعتی سه بعدی طراحی شود .

شهر ایده ال بازدید : 25 یکشنبه 07 خرداد 1402 نظرات (0)

نیمکت فلزی پارکی

قیمت نیمکت فلزی خرداد 1402

قیمت نیمکت فلزی خرداد 1402 به پارامترهای زیادی از قبیل نوع رنگ، نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش، نوع مونتاژ و... بستگی دارد.
مجموعه شهر ایده ال با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع نیمکت فلزی فعالیت می کند. 

نیمکت فلزی خرداد 1402

نیمکت یکی از پر کاربرد ترین ابزارهای شهری است در جهت نشستن، استراحت کردن، رفع خستگی، مطالعه کردن و... مورد استفاده قرار می گیرد.
نیمکت ها از لحاظ متریال به انواع مختلفی همچون فلزی، چوبی، بتنی، سنگی و... تقسیم می شوند.

شهر ایده ال بازدید : 27 پنجشنبه 04 خرداد 1402 نظرات (0)

برج نوری

سازنده برج روشنایی

سازنده برج روشنایی با در نظر گرفتن عوامل متعددی از جمله ضخامت ورق به کار رفته، کیفیت خمکاری و برشکاری، کیفیت ورق گالوانیزه و... اقدام به طراحی و تولید برج روشنایی کرده است. برج روشنایی متشکل از قطعاتی همچون تابلو برق، سیم بکسل، میله برقگیر، سیم بکسل، کابل، سازه برق و... می باشد. بدنه برج روشنایی از جنس فولاد ST37  می باشد که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است.  گالوانیزه گرم نوعی گالوانیزه است که در آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود. گالوانیزه گرم از برج نوری در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند. پوشش برج روشنایی با توجه به میزان رطوبت منطقه، شرایط آب و هوایی منطقه، معماری محل و... تعیین می شود.

شهر ایده ال بازدید : 27 سه شنبه 02 خرداد 1402 نظرات (0)

سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی در گیلان

تولید و عرضه انواع مبلمان شهری از قبیل : سطل زباله فلزی پارکی ، مخازن زباله مکانیزه شهری، سطل زباله چوبی پارکی،سطل زباله شهری پلی اتیلن در سراسر کشور. شرکت شهر ایده آل تولید کننده  انواع سطل زباله شهری در حجم های مختلف با ورق گالوانیزه گرم با قابلیت تخلیه مکانیزه زباله و قابل تولید به صورت مکعب و محدب با قابلیت استفاده مخزن در پارکها، کارخانه ها ، فضاهای سبز شهری ، معابر شهری و عمومی ، مراکز آموزشی و بهداشتی درمانی و ...است. تنوع طرح ، نقش ، متریال ، رنگ و کاربری می تواند نقش مفیدی در فروش سطل زباله پارکی و شهری ایفا کند. جهت اطلاع از قیمت  سطل زباله پارکی در گیلان با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شهر ایده ال بازدید : 28 یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

سطل زباله پارکی

انواع سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که نقش مهمی در پاکسازی محیط شهری ایفا می کند. این سطل زباله ها از لحاظ جنس به انواع مختلفی همچون چوبی، فلزی، بتنی، سنگی و... تقسیم می شوند. سطل زباله پارکی سهم بسزایی در حفظ سلامت روحی، روانی و جسمانی افراد جامعه ایفا می کند. این سطل زباله ها از انتشار آلودگی و شیوع بیماری جلوگیری می کنند. سطل زباله پارکی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و با توجه به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، پیاده روها، بوستان ها، تفرجگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. 

شهر ایده ال بازدید : 19 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

خرید انواع نیمکت بتنی

خرید انواع نیمکت بتنی از مجموعه شهر ایده ال امکان پذیر است. نیمکت بتنی یکی از پرطرفدارترین انواع نیمکت پارکی است که در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و بسته به کاربردی که دارند در  بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، تفرجگاه ها، خیابان ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت بتنی را می توان بنا به درخواست مشتریان عزیز در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، سنگ، فلز و... طراحی و تولید کرد. نیمکت بتنی در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمی شود به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز می باشد. 

شهر ایده ال بازدید : 23 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

برج نوری

خرید انواع برج نوری

جهت خرید انواع برج نوری می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه شهر ایده ال تماس حاصل نمایید. مجموعه شهر ایده ال یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که با سال ها سابقه درخشان در زمینه روش انواع برج نوری فعالیت می کند. شما مشتریان عزیز می توانید برج نوری را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت خرید کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

برج نوری

برج نوری پایه روشنایی بلند شهری است که در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری با نام های دیگری همچون برج روشنایی یا دکل نوری در بازار شناخته می شود. این پایه های روشنایی به طور معمول دارای ارتفاع 6 الی 70 متر می باشند. بر روی برج نوری پروژکتورهایی نصب شده است که نور را بدون ایجاد سایه و خیرگی به محیط اطراف منتشر می کند. پروژکتورهای برج نوری از نوع بخار سدیم، بخار جیوه و بخار هلیوم می باشد. برج نوری قابل استفاده در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پالایشگاه ها، اسکله ها، بنادر، کارخانجات، اتوبان ها و... می باشد.

شهر ایده ال بازدید : 31 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

نیمکت بتنی

قیمت فروش انواع نیمکت بتنی

قیمت فروش انواع نیمکت بتنی در مجموعه شهر ایده ال مناسب و مقرون به صرفه است. نیمکت بتنی با توجه به عوامل زیادی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود. مجموعه شهر ایده ال یکی از مراکز فعال در زمینه فروش انواع نیمکت بتنی است. این مجموعه تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیزی که نیمکت بتنی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما متقاضیان گرامی می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت خرید کافیست با شماره تلفن های مندرج در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

نیمکت بتنی

نیمکت نشیمنگاهی است که برای بیش از یک نفر جا دارد. امروزه نیمکت های بسیاری را در سطح شهر مشاهده می کنید که از لحاظ متریال با یکدیگر متفاوت می باشند. نیمکت بتنی یکی از انواع نیمکت پارکی است که به منظور رفاه و آسایش شهروندان طراحی و تولید می شود. نیمکت بتنی از دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات احتمالی برخوردار است به همین دلیل اغلب در مکان های شلوغ و پرازدحام نصب می شود. نیمکت بتنی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و نقش مهمی در زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. نیمکت بتنی قابل رنگ آمیزی است. رنگ این نیمکت ها باید با سایر اجزای مبلمان شهری به ویژه گلدان ها، سطل زباله ها و... هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر شود. 

شهر ایده ال بازدید : 32 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

سطل زباله فلزی

قیمت سطل زباله فلزی 1100 لیتری

قیمت سطل زباله فلزی 1100 لیتری با یکدیگر متفاوت می باشد. این نوع سطل زباله ها در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آنها در نظر گرفت. قیمت سطل زباله فلزی 1100 لیتری با توجه به نوع پوشش، ضخامت ورق، تعداد سفارش، نوع طراحی، نوع رنگ و... بر آورد می شود. مجموعه شهر ایده آل یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده این محصول می باشد. شما می توانید این محصول را در نازلترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و قیمت محصول با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

سطل زباله فلزی 1100 لیتری

سطل زباله فلزی 1100 لیتری به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست ساخته شده است. این سطل زباله ها در مدل ها و طرح های مختلف قابل تولید می باشند. سطل زباله فلزی 1100 لیتری مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران، برف، سرما و... دارد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود. سطل زباله های فلزی 1100 لیتری برای حفظ پاکیزگی، ایمنی و سلامت در محل کار و یا محیط شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است. سطل زباله فلزی 1100را می توان در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید کرد. سطل زباله های فلزی 1100 لیتری حجم زیادی از زباله ها را در خود جای می دهند از این رو مانع از ازدیاد زباله ها در سطح شهر و آلودگی محیط می شوند.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 2,698
  • بازدید کلی : 5,095